mandag 31. august 2009

The perfect day!

...1 og et halvt år siden vi hadde snakket sammen, jeg skjønner ikke hvordan vi klarte det! Jeg kaller hun G. Jeg og G begynte å snakke, etter 5 min snakket vi med hverandre akkurat som før! Vi var glade og lo sammen begge to. Jeg er så glad, endelig føler jeg meg 10 tonn lettere! Mye mindre bekymringer og det er deilig. G og jeg snakket om alt og ingenting, det var herlig å snakke med hun igjen! jeg trenger ikke se på huset ditt og tenke; herregud, skal vi aldri snakke med? hater du meg som du sa? Men det var kjempe koselig og nødvendig å møte henne igjen. Vi er venner igjen og gjett hvem som skal til henne i uken? håper det blir som før da vi var bestevenner og gjorde alt sammen :)

Er det bare jeg eller er det litt sykt med de thinsop bloggene som ligger på nettet? hvis dere søker på "thinspo blogg" på google, kommer det opp mange sånne blogger. jeg anbefaler å ikke gjøre det, for det er litt sykt, men jeg gjorde det og fikk litt sjokk! :O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

kommenter gjerne <3